PinkyJelly Merhaba Memorial hastanesinde tüp bebek sürecine giren var mı? Aygül hoca prof ve epey öneren olmuş Ankarada başka önerebileceğiniz doktor var mı Kasım ayında adet olunca başlamak istiyorum artık 2,5 yıl olacak her türlü şeyi denedim olmadı 😞
Baharoloji PinkyJelly çağrı gülümser hoca Prof o da bir bakın isterseniz yorumlarına benim normal doğum sürecinde beraberdik memnunum
TugbaaGunaydn İşinde iyi biri ben tüp bebek için gitmedim gebelik kaybında tanıştım kürtajımı yaptı ama tüp bebek gebelik için inanılmaz kalbalık muayenesi yerli yabancı geliyor sürekli. Özel hastane olmasına rağmen çok bekliyorsunuz. Eğer doğal yolla olmasaydı da ona gidecektim bi daha. Acıbadem de rana karayalçına da arkadaşım gitti yıllarca tüp bebek yaptılar olmadı rana hanımla oldu. İşinde iyi bir kadın diye duydum.
Lavinia06 Çok iyi ilgili bir doktor ilk tüp bebek tedavimde hamileyim sadece doktor olarak değil laboratuvar ve embriyolog larda iyi tavsiye ederim ben araştırıp gitmiştim zaten asla pişman da olmadım 😊