Pamuk Selam kızlar. Şehrinizdeki güncel ücretler nelerdir? Sağlıklı bilgi akışı açısından sadece hastane adı,şehir,doğum ve muayene ucretini yazarsak daha uygun olur. Karşılıklı yorumlasma yapmayalım özelden soralim💜
denizalismom Pamuk Diyarbakır Memorial Dicle hastanesi Sabire Aygün muayene ücreti 745 doğum ücreti 13300 indirimli fiyatı 🙏
Snmlsn Pamuk İzmir Egepol hastanesi Muayene ücreti: 785 Tl Nts ücreti: 100 Tl Doğum ücreti: 25.000 Tl
Yagmurmg Manisa grand Medical hastanesi muayene 415 ama yılbaşı sonrası doğum fiyatları artacağı için fiyat alamadım maalesef
0203merve Ankara Medikalpark hastanesi doğum paketi 35.000TL ayrıntılı ultrason hariç oda 1500 civarı diye söylendi.
eminebzkrtt Pamuk Tokat Medicalpark doğum ücreti sezaryen normal 18.500 denildi muayene ücretini hatırlamıyorum indirimli 900 küsürdü 🫠
Egemoms1303 Pamuk 🏨Denizli Özel Sağlık Hastanesi🏨 Muayene ücreti: 680 Tl bazı branş indirimli olarak 547 Tl Doğum ücreti: 13.500 Tl indirimli"
mervisk İstanbul Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesi Muayene: 850 Nst: 160 Normal doğum: 15.500 Sezaryen: 17.500
Miniktavsannn Pamuk Diyarbakır memorial hastanesi aydin ilgin muayene 745 doğum 12600 oyak indirimiyle
Sule0927 Biz gebeliğimin 7. Haftasında almıştık Kırıkkale yaşam hastanesi doğum paketi her şey dahil 19.500
Hilal_blc Pamuk İZMİR BAYRAKLI TINAZ TEPE GALEN HASTANESİ NORMAL SEZERYAN DOGUM 23 BİN MUAYENE ÜCRETİ DE 900 TL
karaguzelirem_ 🏨 İzmit Özel Konak Hastanesi 🏨 Muayne ücreti: 1065₺ Normal doğum: 15.000₺ Sezaryen doğum: 18.500₺ Ayrıntılı ultrason: 2500₺ Doktorum: Temel Tan ☺️ nts ücretini bilmiyorum henüz yaptırmadığım için
masal_94 karaguzelirem_ bende çarşamba günü sordum normal doğum 16 bin sezaryen doğum 20300 dediler bize izmit konak hastanesine gidiyorum bende
Husna_34 Pamuk istanbul özel yüzyıl hastanesi Muayene: 700 tl Sezeryan: 14.000 tl Doğum paketi içinde herşey dahil: 26.500 tl
Esranur11 Husna_34 moralinizi bozmak istemem eğer doğum yapmadıysanız orayı hiç önermiyorlar bilginiz olsun benim ablam da orda yaptı yaklaşık 8-9 yıl oldu yeğenim küvez de kaldı burda da bir kaç kişinin yorumuna denk geldim orayı hiç beğenmediklerine dair