Kızlar bu hafta o kadar kötü haldeydim ki serum ve parolla ayakta kalabildim. Gala düzeltebilmiş değilim. İlaçta kullanamayınca doğal çözümler aradım kendime. Hep limon bal sarımsak tüketip durdum. Bademcik ağrım geçti ama burnum ve göğsüm acayip tıkalı ve şiddetli ağrım var göğüs kafesimde. Öksürünce baya acıyor. Oranın yumuşaması İçin, açılması İçin doğal çözümler nedir. İnternette limonlu nane çayı yazılmış. Gebelikte nane limon çayı içebilir miyim?
Başka neler olabilir sıcak tutmak dışında..