Arkadaşlar bu ayın 21 inde iğne mi vuruldum beklemedeyim inşallah size takvimi mi atıyorum sizce yeterli mi bu ilişki düzeyi acaba bi yerde hata yapmış miyim kaçırmış miyim yani orada verilen yuurtlams günleri kapsamıyor adet düzenime göre verdi 21 i iğne öncesi sonrası bakabilir misiniz mesela dün de degerlendirdim ama bi anlamı var mı mesela onun
