Duygukayae Kızlar bugün 37+0 olduk. Karnımda ve belimde şiddetli ağrı oldu nerdeyse ağlayacaktım. 5 dk sürdü Şuan hafifledi mesela. Su yok nişan yok sancı mı oluyor bu ? Ağrılarımda sık sık değil öyle 2-3 saatte 2-3 kez vuruyor. Yardımcı olabilir misiniz
Esracmmm Duygukayae nişan sancılı değil canım kanlı bi akıntı olmalı merak etme oda herhangi bi ağrı olabilir ama bi daha gelirse doktora baktır
Hirali Duygukayae 38 haftamda aynisini yaşadım 3 dakika da 1 gelen samciydi zamanla aralığı uzadi 5 dakikaya 9 dakikaya cikti 6 saat sürdü sonra geçti dogurcam sanmıştım yalanci sanciymis
Duygukayae Esracmmm yani sanki normal ağrılar gibi geldi bu ağrılar ama sancı böyle bir şey mi merak ediyorum o sebeple sordum teşekkür ederim cevabınız için :)
Esracmmm Duygukayae sancı belde başlayan karın ve kasıklara kadar inen regl olduğunda ki gibi oluyormuş ama şiddetli sancılar 5 cm ve sonra ki açılmalarda olur genelde 5 cm e kadar bişey hissedilmiyor suyun falan gelmediyse endişelenme
Duygukayae Esracmmm forumlarda şey de okumuştum birisi sancıları varmış gitmiş suyu ve nişanı gelmemiş hastanede patlatmışlar suyunu nişan zaten herkeste olmuyormuş Onu da okuyunca endişeleniyor insan 😄
Duygukayae Esracmmm forumlarda şey de okumuştum birisi sancıları varmış gitmiş suyu ve nişanı gelmemiş hastanede patlatmışlar suyunu nişan zaten herkeste olmuyormuş Onu da okuyunca endişeleniyor insan 😄
Duygukayae Hirali az kalmış dizinde Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin çok kolay bir doğum olsun inşallah :)
Esracmmm Duygukayae korkma geçiyorsa ama tekrar tekrar gelirse git bende de biraz karnımda ağrı oldu sindirim sistemi yavaşladığı için bir de tuvalette ıkınma olursa belinde ağrıyor üşütme kendini çorap giy