34+2 deyim bebeğin hareketleriyle ilgili bir sıkıntım yok. Serviks kalınlıgını dün Dr 32 mm ölçtü. Ama bugün kasık ağrım var biraz da akıntı. Normal mi bu dönemlerde sizin de oluyor mu? Merak ettim :( evham yapmak istemiyorum.. nst de yaptırdım iki gün üst üste sancım cıkmadı…