Sennnnnnn Canım en önemlisi kafadaki stresi bitirmen ovülasyon testi yapman bile seni strese sokuyor 1 yıl denedik biz de ben de test aldım bi kaç gün yaptım ama baktım çok stres oluyorum o yüzden devam etmedim adet düzensizliğim başladı eşimde de bende de problem yoktu doktor folbiol verdi ama ben elenetal 1 aldım artık kendimizi bıraktık olursa nasip olmazsa nasip belki imtihanımızdır dedik ve gerçekten hayırlısına kendimizi teslim ettiğimiz ilk ayda hamile kaldım ama hiç ihtimal vermedim o yüzden de geç öğrendim 6 hafta bitiyordu nerdeyse öyle düşün
Gebelik düşündüğümde yaptığım tek şey ilişki sonrası uzanmaktı ne yastık koydum belime ne başka bir şey bu kaldığımda da yanlış hatırlamıyorsam yine kalkmadım ama sağa dönüp yatmıştım nsip işte Rabbim vereceği zamanı bilir kendini strese sokma derim hormonları en çok etkileyen şey