QBuse1123 Merhaba arkadaşlar 46 gün oldu doğum yapali doğum sonrası kanamam bitti 2 gün sonra adet oldum baya çok geliyor 12 gündür adetim bitmedi korkuyorum neden acaba böyle bir şey başına gelen var mı.
QBuse1123 Lelalela ama doğum kanaması ilk 10 gun çok fazlaydı sonrasında pembe bembe oldu oldu bitti gibi sonra 2 fun olmadı duş aldım sonra birden fazla gelmeye başladı bnde adet oldum dedim çünkü ağrı karnıma belime çok vuruyordu
[silindi] Aynen bende senin gibiyim adetim çok uzadı ve çok yoğun geliyor. Doktora gittim uzamış adet olmuşsun dedi bir tane ilaç verdi durması için. Ben ilacı kullanmadım, adetim kesilmişti çünkü sonra. Ama birkaç gün arayla tekrar başladı
QBuse1123 myangelson gittim ama 40 bitmeden gittim ameliyat yerime baktı o zmn doğum kanaması vardı diye böyle birdey yoktu soylemedim tekrar gideyim bakalım hayırlısı
myangelson QBuse1123 evet tekrar git bir baktır belki lohusa kanaması da olabilir bazen biter gibi oluyor tekrar başlıyor veya adettir ama bitmiyordur benim lohusalıktan 2 ay sonra falan öyle düzensiz kanamalarım olmuştu ilaç vermişti düzeldi sonra