Bünyeyle alakalı galiba ben 2 hamileliğinde de 30 kilo aldım 🤣🙈🙈 smdi vermeye çalışıyorum. Ben yapamadim ama bence düzenli yürüyüş sağlıklı besneldigi zaman çok fazla alınmaz diye düşünüyorum şimdiki aklım olsa asla yaptıklarımı yapmazdım daha çok dikkat ederdim