adalinda-35 Kızlar bebeğim doğdu 38+1 salonundan dolayı küvezde. Basina gelen varmi kaç gün kalıyorlar hastanede
Seheryvz adalinda-35 38+2 de doğdu benimkide solunum sıkıntısı ve enfeksiyondan 8 gün kaldı cok geçmiş olsun