Rukiyeaktay Bebisbg34 tabiki az hissetmen normal canım. Ben de hiç hissetmiyorsun diye düşündüm. 24 25. Haftadan sonra daha iyi hissetmeye başlarsın. 30. Haftadan sonra hiç durmazlar zaten ☺😇
_Sevgi_ Bebisbg34 normal uyumadan önce 1 şu bardagı süt iç hergün bende zaten öyle yapıyom yoksa hareket etmıyo bebegın enerjıye ıhtıyacı varmıs sımdıden🤣🤣
Rukiyeaktay Bebisbg34 sen telaş yapma. Zaten 24. Haftaya kadar az hissetmek normal. Bir de ilk gebelik ise zaten çok normal.
Bebisbg34 _Sevgi_ valla bende öyle arada geliyor gidiyor nasıl enerjı bulsak bilmiyom bulursan haber et 😅
_Sevgi_ Bebisbg34 keşke bulsam valla ama olsun ya bebeklerımız saglıklı olsunda bız enerjisız kalsakta olur herseyımız onlar bızım
Melikeylmz99 16 haftalık çok nadir hissediyorum saniyelik oluyor zaten ama genelde sola yatınca oluyor bendede
esmerrmm Bebisbg34 16+6 iken hissetmistim kasıgın biraz ustunde hissediliyor , sende hissedersin , sessiz sakin bir odada uzan cikolata ye suyunu iç sola dogru uzan ve hisset 😻, bunu uyguladiktan sonra bana haber verirmisin merak ettim 🥰🥰🥰