Hep okuyordum doğum hikayelerini okurken roman okur gibi zevk alıyordum bana da yazmak nasip oldu sonunda.
Dün gece lavaboya kalktım ic çamaşırım pijamam ıp ıslak dedim terlemişim ondan böyle oldu geri yattım uyudum sabah kalktım lavaboya girdim bacaklarimin arasından aktı gitti suyum doktoruma haber vermeden hastaneye gittik burda keşke diyorum kendi sancimi bekleyip sıklaşıp gitseydim ama oldu bikere hastaneye geldim alttan muayene yaptilar 1cm açıklık ve evet suyum gelmiş ben nasıl olucak nasıl açılacak diye düşünürken suni takıldı yavaş yavaş vermeye başladılar hersey burda başladı tabi ki çok zor oldu kolay olamazdı kaç saat icinde acilma 4 cm oldu bilmiyorum ama ben artık bittim epidural istedim doktorum onermedi ikinma hissi gelmez diye açılma 7 cm olunca bi iğne yaptılar o açılmayı hızlandırdı ikinma hissi geliyor dedim hemen maasaya aldılar 9 olmuş tabki bu işlem burda yazdigim gibi kisa olmadi sabah 9 da girdim akşam 7.30 a bebeğim doğdu doktorumu dinlemeye çalıştım ne derse yaptım çok şükür ikimizde iyiyiz yanımda yatıyor sarı civcivim Allah’m kimseyi darda koymasın herkesi bi avzda kurtarsın inşallah 🥰