Tinii_minii_mom ben de inflanza a b pozitif çıktı, inflanza için ilaç verdiler kullanabilirsin dediler. 1 hafta o sürdü. 1 hafta da boğaz yaraları, öksürük sürdü. Gece 3 de uyanıp boğazlarım ağrıyor diye ağladım, yaralar canımı yakıyordu. Bol sarımsaklı limonlu tavuk çorbası, ballı limonlu ılık su, haşlanmış brokoli,havuç gibi bol sebze yemeği, mandalina limon gibi c vitaminli şeyler yedim içtim bol bol. Bir de doktor nane limon, ıhlamur, papatya, zencefil çayları içebileceğimi söylemişti. Adaçayı ve kekik çayları kesinlkle içme dedi aklında bulunsun