Kızlar pazar günü ağır grip oldum eşimden geçti. Pazartesi ateşim 37.5 oldu. Salı sağlık ocağına gittim ilaç vermedi kan aldı. Kan geç çıktı cuma akşamı CRP 53 gördüm. Şok oldum aşırı korkuyorummm geç gördüğüm için ve korkudan hala uyuyamadım. Nolur bir akıl verin biliyorum çok yüksek. Ateşim yok hastalığım hafifledi biraz ama kafayı yicem. Sabah sağlık ocağına gidicem tkrar ama eşimde burda değil nöbeti vs var yalnız kaldım