6+2 deyim dün adetin son günü gibi koyu renkli avuç içi kadar kanama oldu progestan kapsül başladı bir gece hastanede yatış oldu bugün de lekelenme şeklinde geliyor. Bende ne yapacağımı bilmiyorum üzülüyor insan panik oluyor ama herkes yerleşme kanaması olduğunu söylüyor annem bana hamileyken 3 gün kanaması olmuş. Herşey Allahtan yiyecek ekmeği varsa her şekilde tutunur doğar