Sedaki Kızlar yenidoğan fotoğraf çekimi yaptırmayı düşünüyo musunuz? Çok kararsız kaldım 😢 bi yandan hatıra?, bi yandan boşuna masraf gibi geliyor.
tugba_2365 Sedaki ilk kızımda yaptırdım 2.sinde de yaptıracagim. 1 yas çekimi de yaptırdım kizima. İnanılmaz tatlı konseptlerle. İyi ki de yaptirmisim diyorum valla.
Kumru_6694 Bnde yaptırcam onun yerine hamile çekimini yaptırmıcam telefonla çektırcem kardeşime .çocukum daha önemli