Doğum yaklaştıkça içimi bir korku kapladı gitti 😭 Sezeryan doğumdan inanılmaz korkuyorum. Normalden de korkuyorum gerçi ama yine de normal olsun istiyorum. Benim gibi değişik korkulara kapılan oldu mu acaba, bebeği doguramazsam diye düşünüp duruyorum. Ya ıkınamazsam, bebek sıkışıp kalırsa diye 😭😭 Normal doğumda dikiş anını kesi anını hissediyor musunuz merak ediyorum. Sanciyi falan da geçtim onlar da çok korkutuyor beni.