Gebesannee Kızlar jelibon çok seviyorum acaba gebelikte bir sakıncası var mı genelde hergün yiyorum abartmadan ama yinede sormak istedim 13+3deyim
umrumdadegil Gebesannee bu tarz sağlıksız yiyecekler yenilmemesi gerekir çok canınız çekiyorsa her gün değil haftada bir iki defa az yiyin🌸
anneyimmbennn Gebesannee vardır illaki paketli şekerli gıda sana bir faydası dokunmaz arada sırada ye her gün olmaz öyle. Ben de çok seviyordum ama şeker falan çıkar diye uzak durdum abur cuburdan. Aşırıya kaçmazsan bir şey olmaz ama sen her gün yeme yine de 😍
8mucizem8 Gebesannee ay bak canım çekti hemde şu önce ekşi sonra tatlı olan jelibon varya ama yiyemem yasak🥲
Anonimmmm Gebesannee hergün çok gibi 😅 Haftada bir azıcık olabilir zaten normal insana da zararlı birşey
mimar_anne Gebesannee ay bende dayanamam her gün olmasa da yiyorum haftada 1-2 sende çok yeme canım ☺️
1_prensesannesii Gebesannee içindeki jelatin falan çok sağlıksız diye biliyorum ben de bir kere dayanamayıp bir paket yemiştim pişman oldum yemedim bir daha ama bir sıkıntı da olmadı şükür
Melike_4949 Gebesannee sakıncası var paketli gıda tüketmeyin jelibon normalde bile tüketilmemeli içeriği temiz değil
balkizim_06 Hamilelikte degl normaldede zararlı onlar bnce hiç yememeye gayret edin. 2 3 yıldır kola içmiyorum bn hiçde canm istemıyo….