Ozlemyldz canim sirke ve bagisikligi yüksek tutma diyolar bende 2 hafta önce cok cok fazla vardi ameliyat oldum 37 haftaligim ama yinede sezeryan yapcam cocuk icin cok zararli ve ne olursa olsun cocugumu riske atmam kesinlikle doktora göster kansere kadar gidiyor virüs bu sende cok mu var ?