Esmaa_Nur Kızlar bugün kontrole gittim ve bebeğin doğum pozisyonu aldığını söyledi doktorum bu zamanda doğum pozisyonu alıp doğum yapan var mı daha çok erken değil mıı🥺
aslikls3 Esmaa_Nur Doğum pozisyonu alması demek hemen doğum olacak anlamına gelmiyor kaygılanmayın 😌 Benim bebeğim 29.haftadan beri doğum pozisyonunda yani baş aşağı duruyor
__mom1 Esmaa_Nur keşke yapsaydım valla pozisyon almakla hemen doğum olmuyor malesef benim 2-3 cm açıklık var salıdan beri doğmuyor
Yncatc Esmaa_Nur bende 35 haftalığım çok önceden aldı ilk kızımdada öyleydi bence normal çok güzel birsey bu 💜
fizikcianne Esmaa_Nur 28. Haftadan beri dogum pozisyonunda suan 36 dayım bir şey olmuyor korkma çoğu kişinin erken dönüyor
Esmaa_Nur aslikls3 cidden mi bi nebze de olsa içimi rahatlattınz teşekkür ederim 🥲 ilk hamileliğim ilk defa kontrol de doktorum öyle söyleyince tedirgin oldum bi de kordon dolanmış dedi boynunu tam yadirgin oldum daha çok erkenn🥺
aslikls3 Esmaa_Nur Kordon kısmına yorum yapamayacağım fakat doğum pozisyonu aldı demek baş aşağı duruyor demek oluyor yani hemen doğum olacak demek değil merak etmeyin öyle olsa zaten söylerdi hazırlıklı olun diye bebek kanala inmiş vs gib söylerdi herhalde 😌
Eazraaa Esmaa_Nur bu haftada zaten doğum pozisyonu almaması sorun oluyor mesela benimki gibi sonradan değiştirdi ve makat duruyor 38+1 deyim hala da değiştirmedi.Dogum pozisyonuna geçmiş olmasına sevinmelisiniz ☺️
Esmaa_Nur Eazraaa ilk hamileliğim olduğu için bilemiyorum neyin nasıl olduğunu doğum pozisyonu olunca doğum yakın diye düşündüm🙈🙈 kordon dolanması vardı bi de o yüzden doktorum haftaya tekrar gel dopum şekline karar verelim dedi🥺
Eazraaa Esmaa_Nur benmkine doğum başladığı zaman gel dedi dönmüş olursa normal doğum dönmezse de sezaryene alırız dedi.Ozel mi sizinki devlet mi
Minikayak24 Esmaa_Nur 33 haftadan beri doğum pozisyonunda bebeğim şuan 35+6 dayım hala doğmadı doğum pozisyonu başka kanala girmesi başka canım
Esmaa_Nur Minikayak24 kanala girme mevzusunu bilmiyorum daha var demekki doktorum onunla ilgili bişey söylemedi🙈