caglanurr ben bekarken 2 sene ilaç kullandım doğum kontrol hapı evlendikten sonra da 1 sene kullandım maalesef kistlerim inatçı çıktı bırakır bırakmaz geri döndüler tüp bebekle bebek sahibi oldum ama erken yaşta fark edilen küçük çikolata kistlerinde kendiliğinden hamile kalanı da duydum ama zorlu bir süreç maalesef ameliyatı da bir çok doktor tavsiye etmiyor bir faydası yok adet gördüğünüz sürece çikolata kisti hep geri gelecek adet kanının içerde birikmesi çikolata kisti demektir geçmiş olsun kimse bilmese de kanser taklidi yapan yayılan geçmeyen tedavisi olmayan illet bir hastalıktır