caglayaman Bir eş doğuma niye girmez ki zaten? Girmeliler tabi ki! O çocuğu tek başınıza yapmadınız, ikinizin çocuğu. Sen zaten 9 ay ne zorluklarla taşıdın, ağrılar çektin, zorlandın tek başına, bide doğuma da mı tek başına gireceksin? Asla! Hele ki vajinal doğumsa, ne zorluklarla doğurduğumuzu görmeliler, ne kadar sancı çektiğimizi bilmeliler. Elimizi tutmalar, masaj yapmalılar, DESTEK vermeliler. Benim ilk doğumumda eşim vardı 18 saat sürdü, 1 saniye yanımdan ayrılmadı, belime hep masaj yaptı durdu. Şimdi ikinciye hamileyim yine aynı olacak allah nasip ederse inşallah. Hem onlarda ister her anına şahit olmayı bence ☺