Seymadd Benim gibi karın ağrısı yaşayan var mı kasık ağrısı hiç yaşamadım karın ağrısı var doktora çok kez gittim şükür kalp atışı her şeyi normal ama doktorda karın ağrısı olabilir diyor ama benimki çok şiddetli ya benim gibi olan var mı ?
Mrvslcht Seymadd bende 9+2 yim bende aynı şekilde karın agrısı oluyor regl agrısı gibi kasık agrısı bendede yok umarım iyidirler haftaya gideceğim doktora
anneyimmbennn Seymadd benim hamilelik belirtim adet ağrısıydı. Uzun bir süre de ağrım olmaya devam etti. Bebiş yerleşiyor diye muhtemelen kuşum.
Ayse2733 Seymadd 9+5 bazen benimde adet olcakmış gibi ağrı oluyor hafif şekilde bende onu sordum yazdım buraya daha yeni hastalığın başında adet mi olcm scaba dediğimz ağrıdan
Seymadd Ayse2733 evet öyle bir ağrı bazen gece uyutmuyor beni doktor normal olduğunu söyledi iki hafta sonra kontrole gidince bir şey olmaz inşallah 🤲🏻