umrumdadegil Blcn_13 doktor normal diyor ama rahim uzunluğu iyise bir problem yoktur ayaklarıyla vuruyorlarmış insanin içi bi tuhaf oluyor😌
umrumdadegil Blcn_13 iyi olsunlar da işte katlanıyoruz artık napalım hiç hareket etmeyince de korkuyor insan🥲
Premsesko umrumdadegil Ya benim 2 gündür şeffaf akıntım oluyor çok değil de böyle 1 2 damla gibi su gibi bazen hafif beyaz tortu var gibi oluyor.
Premsesko umrumdadegil evet vardı ama geçmiyor mu hiç ya. Bide su gibi saydam olunca korkuyorum su mu sızıyor diye burda okuduklarımdan dolayı
umrumdadegil Premsesko tekrar yaptır testlerini geçti mi diye ay o su olayından bende korkuyorum burda gördükçe 🤦🏻♀️
Premsesko umrumdadegil valla öyle şar diye gelmiyormuş bazen damla damla gelmiş haberim olmamış yazmış biri bu bende fobi oldu. Şimdi oturdum dolma yiyorum stresten
umrumdadegil Premsesko aynen ya bazıları da bebeğimi kaybettim falan yazıyor hissetmiyorum yazıyor bi de onları görüyorum bazen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Premsesko umrumdadegil ben de bu aralar suyum gelirde anlamazsam diye birde rahim ağzım açıldı doğum yaptım olayından çok korkuyorum