Gmzlm Kizlar 15 haftalik hamileyim ama sanki hic hamile degilmisim gibi kontrolumde 3 hafta sonra cok endiseleniyorum ya sizde nasildi 15 haftalikken her dk goguslerimi kntrl edyrm bsyde anlamiyorum
Gozde Gmzlm hamileliğin balayı dönemi diye boşuna demiyorlar 2. trimestera 💕 böyle hissetmen çok normal, sağlıklısı bu hatta ara ara hamile olduğunu unutabilirsin bile öyle enerji geliyor bence tadını çıkarmalısın
Roses Gmzlm canım ben 17 gircem hayırlısı ile 15 den beri kendimi daha enerjik hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum negatif düşünme herseyin hayırlısı
origin7 Gmzlm merhaba o kadar benzee duygular içindeyiz ki sizinle 😊 İlk 3 ay şişkinlik dışında bir problemim olmadı çok sükür Suan 14+5'iz belirtiler iyice kayboldu 😉 bazen bende de tedirginlik oluyor ama normal karşılayım her şey yolundadır Allahın izniyle ❤
Ceku Gmzlm canım hissetmemen çok normal ben 21 de tam olarak hissetmeye başladım şimdi 25 ara ara hareket ediyor herzamzn değil korkma birazda kiloluyum rabbim sağlıcakla kavuştursun bize minnoşlarımıZı
Bernaaa Canım bende tam 15+2 deyim,bu ikinci çocuğum,bugün sanki gobusumde ufaktan seyirme hissettim..çok heyecanlandım😁😁ayni endişeler bende de var iyi mi kötü mü die arada kafayı yiyorum,yarın sağlık ocagina gidip kalbini dinlicem nasipse
Gmzlm Ayy insallah ya hicbisey hissetmyrm ben goguslerim sismi inmismi her dk kontrol edyrm anlamyrmda🤗