İlk hareketleri nasıl hissettiniz biz 17+4 olduk yaklaşık 10 gündür gobek deliginin altında seğirme gibi bisey hissediyorum özellikle gece saatlerinde. Bir kaç gündür de özellikle çikolata yedikten sonra karnımın çeşitli yerlerinde çok minik pıt pıt biseyler hissediyorum.