Daisy0000 Boncukveannsi Gittiğim tüm doktorlar 1 yaşı bekleyin, sekil bozukluğu olmasın,ilerde çocuğun özgüvenini zedeler dedi😬Bende hemen iyileşmesi açısından erken yaptırmak istiyordum ama bekleyeceğim artık..
MehmedinZeynebi Boncukveannsi 40 ı çıktıktan hemen ertesi gün yaptırdım bence daha fazla geciktirmeyin bebeginiz anlamaya başladikca zorlanacaksiniz
Burcumommm Boncukveannsi Ben de 9 aylıkken yaptırdım iyi ki yaptırmışım bence son rahat zamanlariniz sünnet için. Benim oğlum da emeklemiyordu o yüzden daha kolay oldu.