Krasivyy Ruzgarbasak tebrikler hamilesiniz ama düzenli artış olması lazım tekrarında yaptırmanız gerekiyor
ATC Ruzgarbasak hiç üzülme canım Allah yardım eder asıl kaza görmemişsin sen Ablam ikiz hamileydi doğurdu 6 aylıkken tekrar hamile kaldı düşün kazayı 😂
Ruzgarbasak Nisanurr plansız tamamen kaza 15 aylık oğlum var çok korkuyorum rabbim hayırlısı versin 😑
Nisanurr Ruzgarbasak ah canım ah şükret benim 6 buçuk aylık oğlum var 17 haftalikta hamileyim kaza benimkine deniyor seninkine değil 😂😂😂
Ruzgarbasak Nisanurr belki hamile değilimdir DİE düşünüyorum çok düşük değil mi inanmak istemiyorum aslında
Buseamaikizlerburcu Nisanurr ay oyle deme gelir iki uc cins seni taslarlar biz o cocuk icin yillarimizi veriyoz sen kaza diyon diye 😂
Nisanurr Ruzgarbasak canım geç döllenme olmuş olabilir adetin kaç gün geçti ki ben bu hamileligimde 7 gün gecikme sonrası 156yla öğrendim geç dollenmeydi
Morcivert061 Ruzgarbasak hamilesin cnm ama daha yeni baslamis degerlerin yukselmeye. Erken yada gec die düsunme hayirlisiyla gelsin bende ilk geceden hamile kalmisim ilk basta keske olmasaydi dedim smdi hemen dogsun artik diorum herseyin hayirlisi😊
Ruzgarbasak Morcivert061 ilk çocuğum da o şekilde oldu benim ilk günden kaldım daha birini büyütmeden pat DİE inanamıyorum 🥺
Bilgeferhat Morcivert061 bir tek ben değilmişim 15 haftalık evliyim 14 haftalık hamileyim herkes erken değilim diye diye darladılar ama onun o minik ellerini hareketlerini görünce artık doğmasını sabırsızlıkla bekliyorum😊
Nisanurr Ruzgarbasak Canım iki gün sonra kan verip sağlıkli gidip gitmediğini anlarsın sen yine de öyle düşünme plansız olduğu için alışamadın ama Allah hayırlısını versin