Merhaba güzel anneler 11+2. Haftadayiz bugün hafif hafif kipirtilar var bende ilk çocukmuş gibi heyecanlanıyorum ben oğlumu 13. Haftada hissetmiştim tam da hastane kontrolünde sıra beklerken daha erkenmi hissettim bilmiyorum bu sefer ama çok güzel bir his bu minik minik bireyler oluyor🤩🤩😅😅🫣🫣