25 ekimde kontrole gelmiştim 3 cm açıklık vardı ama çatı biraz dar denmişti sezeryana dönebilir diyolardı eve geri gitmiştim ertesi sabaha 8.30a tekrar bi kontrol vardı yatışımın yapılabileceği söylenmişti hazırlıklı geldik o yüzden önceki akşamdan da hiçbişey yememiştim sabah 9.30 gibi muayenede 5 cm açıklık olduğu söylendi ve direk yatışım yapıldıı lavman yapıldı odaya geldik en düşük dozda suni sancı verilmeye başlandı kas gevşetici yapıldı bide rahim ağzını yumuşatmak için bişey kullandılar suni sancıdan sonra düzenli sancılar gelmeye başladı o sırada suyumu patlattılar(asla acı vs bişey hissetmiyosunuz) sancılar önce 5 dakikada birdi sonradan dakikada bir gelmeye başladı o son evrelerdi zaten biraz o kısım zor geçiyo ama dayanılmıycak gibi değil gerçekten çok güçlüyüz bunu yaşadığımda farkettim yatışım 9.30 gibi yapıldı tam 12.45de bebeğim doğdu ilk doğumumdu ve 3 saatte kucağıma aldımm doğum anı 15 dakika bile sürmüyo zaten 3 ıkınmada kucağıma verdiler o his gerçekten mükemmel bi his ve bütün herşey o andan itibaren bitiyo az bi dikişim var fakat hiçbişey yapmama engel değill doğumhaneden odama yürüyerek geldim bütün gün ayaktaydım diyebilirim pozitif hikayeler okumak beni çok rahatlatıyodu umarım sizlere de güzel örnek olur🌸 Ne yaşayacağımızı bilmemek korkutuyo tabiki ama dediğim gibi bizler çok güçlüyüz, herşeyi başarabiliriz.. 💕💕