Kimseyi takmayacaksın ya sonra içinde kalır bence çok güzel bende Aybars Ege istiyorum herkes o ne yaaa diye tepki veriyor artık soranlara söylemiyorum karar vermedik diyip geçiştiriyorum kimsenin ne düşündüğü benden önemli değil sonuçta benim çocuğum sende takma ne koymak istiyorsan öyle yap 🌸