Busearslnn Merhabalar arkadaşlar cumartesi günü transferim car doktorum 1 adet embriyomu koyacağını söyledi ve bunun bölünüp ikiz olma ihtimalininde olduğunu söyledi başına gelen veya etrafından böyle bir şey duyan varmı acaba ?
Yesilhome Busearslnn benimde çift embriyo konuldu tek gebelik oluştu inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🌸 ama dediğinizi bende ilk defa duydum doktor diyorsa doğrudur illaki
Yesilhome Ravza11 37 yaşındayım canım evet 35 yaş üstüne yapılıyor diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam