balllkabagimm Merhaba kızlar, 2. Bebeğime hamileyim. 4 haftalık tam. Diğer gebelikte yaşamadım şekilde alt karnımda yanma ve sızı var. Arada canımı acıtan kramplar oluyor ve bel ağrısı yaşıyorum çok fazla. Her gebelik aynı olmayacaktır ama tedirgin oldum.