Kubra1988 Kızlar sabah doğuma gidiyorum nasip olursa dua edin çok ikinci sezeryanim 39olduk sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🤲🤲
Gamzeazem Kubra1988 umarım sağ salim gider gelirsin bebeğiniz ile beraber rabbim yardımcınız olsun 🫶🏻
Cocuk_Gelisimci_Anne Yasemin_bilgili sümmes sebila yesarrahu bunu çok oku canım faydasını göreceksin sağlıkla al kucağına inşallah 🌺
Ruukiiyee00 Yasemin_bilgili normal doğum sancı gelince gidilmiyor mu nasıl dabah gitceksiniz anlamadım beni aydnlatr msnz bnde normal DGM istiyorum da
Kubra1988 Yasemin_bilgili sağlıkla kavusalim yavrularımıza ins çok garip haldeyim korku heyecan karmakarışık
Baby07 Kubra1988 Rabbım çok çok kolay bi doğum nasip etsin inşallah canım. Sağ salim evine dön bebeginle🤲🤲🤲
Cocuk_Gelisimci_Anne Kubra1988 sümmes sebila yesarrahu bunu çok oku canım faydasını göreceksin sağlıkla al kucağına inşallah 🌺