Meryemp bende ilk doğumumu devlette yaptım bunuda devlette yapacağım bugun hazirladim cantami kizimda daha minimalist hazirlamistim bunda biraz abarti olfu sanirim ama size de fikir olsun yinede siz kendiniz istediklerinizi koyarsınız
Bebek icin hemsireye verilecek takım bez ve battaniye
Ekstra 2 takım+ 1 tulum ( zıbın önlük eldiven sapka dahil bunlra) ben fazla koymak istedim ekstra 2 yedek yeterli olur takımlara çorapta ekledim
3 tane müslin aldım hem yatacagi yere hemde kundak icin kullanirim diye düşündüm 1 tanede yine fazladan battaniye aldım
Ağız mendili
Yelek
Patik
15 tane bez
Islak mendil
Pisik kremi
2 alt acma örtüsü aldım yeterli olacaktır
Benim doğum yaptığım hastanede anne icinde doğumhaneye takim veriliyor normal dogumsa sezeryanda gerek olmuyor
Hemsireye vermek icin anneye
pijama takımı+emzirme atleti+ depend+ külod koydum çorapta koyabilirsiniz
Yedek olarak
1 pijama takımı aldım yeterli ama belki birtane daha eklerim
1 emzirme sutyni birde atledi aldim
Çorap, külod, 5 tane depend, ped, ⅚ gogus pedi, göğüs ucu kremi, Ve terlik
(Biberon, emzik, kaşık, süt sağma pompasi) isteğe bağlı alabilirsiniz ben sadece emzik, kaşık aldım kızım memeyi tutmakta zorlanmıştı elle sağıp kaşıkla vermiştik o yuzden almak istedim yoksa cok gerekli degil bunlar