Hilallss doğumdan hiç korkmadım sadece başıma ne gelicegini bilmediğimden stresliydim ama doğum anından çok bebeğimi düşündüm, sezeryan oldum doğumum çok şükür güzeldi çabuk toparlandim, toparlanmak zorunda kaldım sarılıktan kuveze alındı bebeğim iki gün ışın tedavisi aldık, çok ağladı yanında olmak için hemen ayaklandim, korkmamaya bakın güçlü olun bebeginizin sesini duyduğunuz an hepsi gidicek 🌸