Babymom93 Anne yanı beşik için önerilerniz varmı kızlar siz ne aldınız ? Veya ne kullanıyorsunuz, memnunmusunz ? Yorumlarınızo benimle paylaşır mısınz…
alitalia Babymom93 dolaptan ikinci el maxi cosi anne yanı aldım. Beşiğimiz de var ama salonda mutfakta yanımda olsun istiyorum. İlk çocuğumda kusmuştu hemde başında onu izlerken tıkandı hastaneye zor yetiştik. Bebeğimi de belli bir süre gözümün önünden ayırmak istemediğim için küçük hafif kolayca hareket ettirebileceğim bir anne yanı istiyordum. 4-5 ay sonra muhtemelen satarım bende. Geceleri de beşiğinde odamda uyur.
2kucukbebis Babymom93 Baby Plus aldım ebebekten 6 ay rahatlıkla kullandık. Bir tarafını daha yüksekte bırakıp reflü yatağı olarakta kullanılabiliyor olması hoşuma gitmişti ayrıca bir reflü yatağı almama gerek kalmadı. Ben memnun kaldım bir bakabilirsin canım.
Seymakpinar Yatak odam küçük olduğu için park yatak düşünmüyordum. E-bebek indirimden joie kubbie aldım klasik park yataklara göre daha minimal ve anne yanına uygun.
Zeehraaaa Kızlar ürünlerim geldi gayet memnun kaldım çok pratik sağlam el ele puset bebek arabasi ve park yatak bebeğmde sever inşallah 😌
Aysetk Babymom93 oğluma üç sene önce e Bebek’in kendi markasını almıştım :) çok da sağlam çıktı sadece bizimki 6 aylıkken içinden çıkıp gezmeye başladığı için hemen büyük yatağa geçtik, çocuk hareketliyse içinden kolayca çıkabilir her türlü anne yanından