Kızlar merhaba son adet tarihine göre 39 + 6 yız ama ultrasona göre 38 dedi doktor kilosu 3400 gr belirti de yok sadece başım çok ağrıyor 3 gündür erkek bebek aynı durumda olan var mı bu doğum ne zaman olacak acaba ya 🥵parol da alıyorum vicdan azabı çekiyorum