Nehirkk Kızlar 40+1haftaliğız. bugün çatı muayenesi olduk nst ye girdik. Doktor hiç sancın yok açılman da yok dedi . Bebk gayet iyi suyu da var eşi de iyi hareketlerini takip et sadece ve Cuma tekrar nst dedi . Benim gibi olan varmı. Neler yapıyorsunuz?,