Selam anneler, 27+3
Göğüs ağrısı ile gittiğim hastanede akciğer den gelem pıhtılaşma olduğunu söylediler onun harici plesentada kanamalar mevcut kontrol altına aldılar hastanede yatışım oldu çıktım . Enox kan sulandırıcı iğne verdiler sabah akşam yapılıyorum. Fakat diyorlar ki doğumdan sonra kan sulandırıcı kullananların bebekleri emmez meme tutmaz süt gelmez falan diyorlar yaşayan ya da bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi ?