1palyaco Kesinlikle kaynar bir şeyler içme hep ılık. Bende kaynar kayna içiyordum daha kötü oldu boğazım ılık suya bal limon, nane limon, limonlu biberli tavuk suyu çorba bunları içtim. Gün içinde dışarı çıkmadığım için 2, 3 kere duş aldım. Birde bizim oda nemlendiricimiz vardı annemde kalıyordum annem evimden aldı geldi, ciğerim yırtınırcasına öksürürken çok iyi gelmişti bana. Pastil de alabilirsin ya sakız çiğne, bol su iç maksat boğzın nemli kalsın öksürük olmasın. Çok geçmiş olsun