Busearassu Cinsiyeti kaçıncı hafta öğrendiniz? Kız olursa kaçıncı erkek olursa kaçıncı haftada kendini gösteriyor acaba 🤔🤔
dilcey Busearassu bana doktorum 10+4 te %80-90 erkek dedi 12 de kesin erkek dedi erkek erken öğreniliyor gerçi birde tamamen doktorun tecrübesiyle ilgili
Krasivyy Denizmer neyin kafasını yaşamış o dr bebeğin cinsel organı 11 hafta gibi gelişimi ni tamamlar
Denizmer Bebegimcanimm hayır 8 haftalıkken söyledi. Biz de şaşırdık. Kız istiyorduk hatta. Daha çok erken yanılıyordur dedik ama yanılmamış. Şu an 39. Haftayız.
Asimommm dilcey bnmde doktorum 10+4de %90 erkek ddi. 16.haftaya kdar böyle devam etti. 17de kız dedi. Acaba hangisinde yanıldı ya.. Önce erkek görüp snra değişebilir mi ki?
yagmurtpl 16+4 olduk, 2gün önce gittik bildiğin bağdaş kurmuş bizimki kımıldamadı bile, yarın yine gidicez bakalım 🤭😍 umarım öğreniriz yarın