28 hafta oldum kabızlık sorunu yasamiyorum tam tersi daha cok tuvalete gidiyorum gunde 4 5 normal mi bu kızlar benim gibi olan var mı kabızlık cekmemem tabı beni cok rahatlatıyor ama bu kadar gitmek normal mı idrardan bahsetmiyorum 😂😂😂 hamile kalmadan once bile 1 kere anca cıkardım tuvalete hamile kaldımdan beri cogaldı acaba ilaclardan mı ki doktora sormaya da utanıyorum 🤦🏻♀️