irrm05 Herkese merhaba 30. Haftada bebeğin başı aşağıda olanlar varmıydı sonradan geri döner mi acaba yada aşağıda olması erken doğum olacak anlamına mı gelir
-Annem irrm05 26 kusurlu haftalardan beri baş aşağı duruyor 🤭 Bugün kontrol vardı hala baş aşağı benim oğlan 😂
Cgllay irrm05 32. Haftamda bas asagı normal sogım pozisyonu almıs 34. Haftada kontrolüm var tekrar bakalım nasıl olcak halaa öle mi degismis mi bilmiyorum 😌 ins saglıkla sihatle kolaylıkla ve vaktinde normal dogum yaparım pozisyonu değişmezde 🤲🏻
gamzecgr irrm05 28.haftadan itibaren baş aşağı pozisyon alabilir normal erken doğum anlamına gelmez bu durum merak etmeyin
Eylemyerlii Benim en başından beri başı aşağıda pozisyon ida 30 haftadayım herhangi bi sorun olmazmış normal doğum pozisyonunda yani