KuzeyinAnnesi10 SenaBM avent ve wee baby hediye geldi canım bana kalsa almazdım süt sağma makinesi içinde var eğer ihtiyaç olursa alicaktim
Mrv4 SenaBM aventın başlığı çok ıyımıs bebegın aynı memeyı cektıgı gıbı cekmesı gerekıyormus mama gelmesı ıcın sırf meme reddı olmasın dıye o sekıl uretılmıs eğer emzıren bı anneye avent onerırım bende araştırdım o mantıklı geldi
-Annem KuzeyinAnnesi10 Cam daha sağlıklı falan da diyen olduu kafam karıştı , dediğiniz gibi kırılma konusu beni düşündürüyor zaten 🤦🏼♀️
KuzeyinAnnesi10 -Annem temizleme suları var Biberon için kaynar suda 5 dakika beklet yeterli canım camla aynı özel üretiliyor
Dilekonurr SenaBM avent aldım ben gayet güzel tabiki de al bende senin gibi almasam dedim ama mama vermesen bile ki vercen( bende vermem diyordum ) gerekiyor çünkü , en kötü sağdığın sütlerini verirsin al mutlaka
Mevlude_Sahin SenaBM Philips aventin görünümünü çok beğeniyordum ama o an acilinden Lansinoh alıp kullandım ilk oğluma ikinciye gebeyim onun içinde aldım. Hatta henüz bebeği olmayan yengeme de aldım fiyatı pahalanıyor diye. Ve pilastik aldım. Camlar çok güzel ama pahalı kırılırsa ekstra ekstra almak gerekiyor maalesef. Philips aventin emziğini kullanıyorum ama
Senas9 Kimse Dr browns demiyor bende onu çok duydum ve onu aldım cam olanı zaten 0 3 aylık 6 aydan sonra başlığı değiştiririm diye düşündüm
karaguzelirem_ Ben ne olur ne olmaz diye Philips in 0-3 ay cam olanını tercih ettim, git gide fiyatı artan bir üründü daha fazla artmadan alıp kenara koydum ☺️