Ceyq bence çok yeni bı gebelik olusuyo erken gebelik testinde belki daha net çıkar, biraz sabredip erken gebelik testinde pozitif çıkarsa bı doktora gidin. Çünkü kese yeni olusuyo olabilir en azından gittiğinizde görmek sizi daha iyi eder. Benim 1 ay tam geçmişti bekliyordum adet olmayi en son migdem bulanmaua başladı kokular rahatsız ediyo bı erken gebelik testi aldım tam net pozitif çıktı bir hafta sonra kannvermeden doktora gitmiştim ki ona rağmen kesem yeni oluşmuş bebek oluşmaya başlamıştı 6 haftalikmis ogrendigimde 7 haftalık kalp atisini duymuştum inşallah sizinde gözükür hayirlicolsun şimdiden🙏🏻🧿