eminem19 Kızlar merhaba ben 29.haftadayım çalışıyorum kaçıncı haftanızda izne çıktınız dogum parası alanlar var mı iş yeriyle mi alakalı doktorumla mı görüşmem lazım bilgi verirmisiniz biliyorsanız
GlsmEker eminem19 32. Hafta dolduğunda doktor size çalışabilir yada çalışamaz raporu verir iş yeri ile herhangi bir alakası Yok canım ben devam etmek istedim 37 ye kadar 37. Hafta son zaten rapor için
eminem19 GlsmEker teşekkürler canim , bende merak ettim kendimi iyi hissediyorum ama bazıları 32 diyor bi sorayım dedim
GlsmEker eminem19 ben devam ediyorum ve daha sonrasında bebeğimle daha çok vakit geçirmek adına canım bir de işim masa başı eğer ağır değilse alabilrsin ama kendini riske atmaya gerek Yok kendini iyi hissetmezsen ☺️
Hulyaaaa Benm tansıyon dan 29 hafta da heyet raporuyla izine ayrıldım 32. Hafta da Doğum iznime ayrıldım
eminem19 GlsmEker haklısın canım çok teşekkür ediyorum ben 32 de ayrılayım garanti olsun hem bebiş için hem ben de dinlenirim 😘