Deletedmom58 Irmakdkm 18.haftadayız. Bizimki rahat etmek için 24.haftada ki yerine çıkmış göbeğe yakın 😅 o yüzden hareketlerini tam hissetmiyorum ama karnımdaki sertliğini kolay farkediyorum 🤗
Mrym_sld 19+1 olduk bızde cok sükür 😍hareketlı bır kızım var hareketlerını hıssedıyorum cok sükür içimde hep kıpır kıpır🤗🤲🏻Allahım isteyen herkese yasatsın ınsallah ☺️ İri bebek oldugu ıcın doktorumuz 26 nısan dogumu dedı bakalım nasip saglıkla gelsınler ınsallah🤗
Mrym_sld Irmakdkm valla en son 17 haftalık 230 gr dı daha kontrole gıtmedım bide bişe sorucam bel agrısı cok yasıyorum tek taraflı olarak ama böle içten agrı sol tarafım agrısı normal mı sızce ?
burcunzlcn 19+2 erkek 7 Mayıs doğum tarihi ismimiz Alpaslan olacak hepimize kolay doğumlar diliyorum sağ salim kavuşalım meleklerimize😇😇😇