Rainyy Tesbihim ben zozan hanima gidiyorum çok memnunum. 38.haftadayim. muayene ücreti indirimli gittigim için 500 lira. Doğum ücreti de 10000-12000 bin arasiydi sanırım tam hatırlamıyorum