ZumrasMom_ Bi kaç saattir üzerime oturamıyorum arada düzensiz olarak sancım oluyor. Özellikle oturunca sanki bi şey batıyormuş gibi oluyor biraz şiddetli olunca yürümekte de zorlanıyorum. Acaba doğum başlıyor da farkında mı değilim
ZumrasMom_ sibel111 ya sanki kalçam ağrıyor gibi geliyor ama aslında daha içten bi ağrı var asla geçmiyor karnıma da sancı giriyor tam düzenlı aralıklarla değil bir de bebek toplanıyor sertleşiyor